Veelgestelde vragen
Om jou zo goed mogelijk van dienst te zien hebben we op deze pagina de meestgestelde vragen verzameld. Mocht jouw vraag hier niet beantwoord worden dan nodigen we je natuurlijk altijd uit om contact op te nemen met een van onze servicemedewerkers.
Onze winkels
Je bent op elk moment - binnen onze openingstijden natuurlijk ;) - welkom in onze winkels. Maar je doet ons en jezelf een groot plezier als je een afspraak maakt voor:
- inbouwapparaten
- als je voor meerdere apparaten komt
Met een afspraak kunnen wij er voor zorgen dat er voor jou een passende verkoopadviseur klaar staat die ruim voldoende tijd voor je vrij houdt.
Allereerst de overeenskomst tussen de twee winkels; in beide winkels ben je van harte welkom. En in beide winkels kun je rekenen op een ruim assortiment en het beste advies van onze verkoopadviseurs.
De winkel in Nuland onderscheidt zich doordat het een van de mooiste elektrowinkels van ons land is. Alles in deze winkel is er op gericht om jou een unieke winkelervaring te bieden. Zo mag de winkel in Nuland zichzelf een van de zeldzame Sonos Experience Stores noemen. Verder vind je in Nuland onze grootste keukeninbouwapparaten-showroom. Klik hier als je meer wilt weten over onze winkel in Nuland.
De winkel in Rosmalen maakt al vele jaren deel uit van het gezellige centrum van Rosmalen. Voor de klanten van de winkel uit Rosmalen voelt elk bezoek weer als een warm deken van herkenning. Klik hier als je meer wilt weten over onze winkel in Rosmalen.
Betalen
Het is bij onze bezorgers alleen mogelijk om via pin/contactloos te betalen.
Wil je toch graag contant betalen dan kan dat maar kom dan voor de levering naar de winkel of betaal gelijk bij je aankoop. Voor contante betaling geld wel het volgende:
Bij contant betaling met biljetten van €200 zijn wij helaas genoodzaakt om €5 extra per biljet te rekenen. Onze bank rekent ons deze extra kosten omdat zij wettelijk verplicht zijn om een onderzoek te doen naar het gebruik en herkomst van deze biljetten. €500 biljetten nemen wij niet meer aan.
In de webshop kun je betalen met zowel iDeal als creditcard (wij accepteren Mastercard en VISA creditkaarten).
In onze winkels kun je met contant geld betalen en pinnen/contactloos betalen.
Bij contant betaling met biljetten van €200 zijn wij helaas genoodzaakt om €5 extra per biljet te rekenen. Onze bank rekent ons deze extra kosten omdat zij wettelijk verplicht zijn om een onderzoek te doen naar het gebruik en herkomst van deze biljetten. €500 biljetten nemen wij niet meer aan.
Bij betaling met biljetten van €200 zijn wij helaas genoodzaakt om €5 extra per biljet te rekenen. Onze bank rekent ons deze extra kosten omdat zij wettelijk verplicht zijn om een onderzoek te doen naar het gebruik en herkomst van deze biljetten.
Alle prijzen die getoond worden in onze webshop zijn prijzen inclusief btw.
Verzending en bezorging
Het is mogelijk om een bestelling zelf af te halen bij een van onze winkels. Dit kun je aangeven in het bestelproces. Logischerwijze worden er bij zelf afhalen geen bezorgkosten gerekend.
Wij nemen contact met je op zodra jouw bestelling klaar staat. Wanneer jij je bestellingen gaat afhalen, neem dan uw orderbevestiging (geprint of digitaal) en geldig identiteitsbewijs mee.
Als je online een bestelling plaatst van €75,- of meer, dan nemen wij de bezorgkosten voor onze rekening. Je hoeft dan dus geen bezorgkosten te betalen. Koop je iets dat minder kost dan €75,-, dan bedragen de standaardbezorgkosten €5,75. Standaard leveren wij tot aan de drempel. Wil je dat wij jouw nieuwe apparaat plaatsen op de plek naar keuze, en deze ook netjes instellen of ophangen? Dat is zeker mogelijk bij elk product staan de installatie mogelijkheden die zijn bij te bestellen. Kies je ervoor om jouw nieuwe apparaat op te halen in de winkel, dan betaal je geen bezorgkosten.
Onze pakketten worden verzonden door Lunenburg of onze bezorgpartner DHL. Wanneer jouw bestelling wordt verzonden via onze bezorgpartner, ontvang je een e-mail met de trackinggegevens, zodat je je pakket kunt volgen tot het bij je thuis aankomt.
Mocht het pakket worden bezorgt door het bezorg team van Lunenburg, dan krijg je de avond voor levering een sms met een tijdsvak wanneer we met je bestelling op de stoep staan. We streven ernaar om jouw bestelling zo snel mogelijk bij je af te leveren en werken daarvoor nauw samen met onze logistieke partners. Als je vragen heeft over de verzending van jouw pakket, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Standaard leveren wij tot over de drempel. Wil je dat wij je nieuwe apparaat plaatsen op de plek waar jij dit wil, helemaal gebruiksklaar maken en nog veel meer? Neem dan ook de installatiehulp bij ons af, als de optie aanwezig is voor jouw apparaat vind je dit rechts langs een product staan hier staan ook de kosten vermeld.
Vanwege de omvang en het gewicht van Amerikaanse koelkasten (side by side) plaatsen we deze alleen op de begane grond mocht je voor installatiehulp hebben gekozen.
Wanneer jouw bestelling wordt verzonden via onze bezorgpartner, ontvang je een e-mail met de trackinggegevens, zodat je je pakket kunt volgen tot het bij je thuis aankomt. Mocht het pakket worden bezorgt door het bezorg team van Lunenburg, dan krijg je de avond voor levering een sms met een tijdsvak wanneer we met je bestelling op de stoep staan.
Als je niet thuis bent op het moment van bezorging en we het pakket ook niet bij je buren kunnen afgeven, dan bezorgen we je pakket de volgende dag bij een DHL ServicePoint dichtbij. DHL laat een kaart achter in je brievenbus. Met de code op deze kaart kun je via track en trace zien waar je pakket wordt bezorgd.
Levertijd: 1-2 werkdagen
Dit product is op voorraad in onze winkel of magazijn, we zullen het product zo snel mogelijk verzenden of contact met je opnemen over de bezorging.
Leverbaar op bestelling
Dit product is niet op voorraad, we zullen het product voor je bestellen. Heb je vragen over de levertijd, neem dan contact met ons op.
Vragen over apparaten
De capaciteit van de afvoerbuis is van grote invloed op de prestaties en de geluidsproductie van afzuigkappen. Hieronder zijn de capaciteiten van verschillende afvoerbuizen aangegegeven. De opgegeven diameter is de inwendige diameter en het betreft een gladdee buis.
Hoe groter de diameter van de buis hoe beter de afzuigkap presteerd.
Controleer of er iets in uw zeef vast zit aan de onderzijde (voorzijde) van uw wasmachine! Let er wel op! Het water komt vrij zodra u de dop van de zeef los draait. Wij raden aan een bakje bij de uitvoer te houden.
Mocht het probleem niet verholpen zijn klik dan hier om uw storing te melden!
Wellicht is de 'extra vriezen' functie geactiveert. De knop voor 'extra vriezen' heeft meestal een ster als afbeelding.
Mocht het probleem niet verholpen zijn klik dan hier om uw storing te melden.
Bestellen, wijzigen en annuleren
Plaats je product(en) in je winkelmandje via de groene knop met de winkelwagen afbeelding. Vervolgens zie je in het winkelmandje al je product(en) die je wilt kopen staan met daarbij de extra Lunenburg service opties die kunnen worden afgenomen. Druk je vervolgens weer op de groene knop "Ga verder naar bestellen". Hier kun je alle gegevens invullen en ga je akkoord met de algemene voorwaarden en kijk je nogmaals je gegevens na en kies je een betaalmethode. Met de groene knop "Naar betalen" kun je vervolgens de bestelling echt plaatsen.
Wil je toch liever een medewerker spreken? Bel dan naar de klantenservice.
Door de fluctuerende prijzen in de markt en druk- en zetfouten kan de prijs op de site verschillen van de prijs in de folder. De prijs op onze website is over het algemeen leidend.
Je kunt dit doen door een mail te sturen naar info@lunenburg.nu o.v.v. het ordernummer. Het je liever persoonlijk contact? Dan kun je telefonisch contact opnemen met ons serviceteam 073 532 23 32.
Het is mogelijk om je order te wijzigingen maar doe dit zo snel mogelijk. Zodra je bestelling is verstuurd is een aanpassing niet meer mogelijk. Je kunt dit doen door telefonisch contact op te nemen met ons serviceteam 073 532 23 32.
Het is mogelijk om je aankoop af te halen. De winkel neemt na het plaatsen van je bestelling contact met je op over het moment dat je de aankoop kan afhalen.
Ja, dat is mogelijk, neem hiervoor contact op met onze servicemedewerkers.
Bij producten:
1. De consument kan een overeenkomst met betrekking tot de aankoop van een product gedurende een bedenktijd van 14 dagen zonder opgave van redenen ontbinden. De ondernemer mag de consument vragen naar de reden van herroeping, maar deze niet tot opgave van zijn reden(en) verplichten.
De in lid 1 genoemde bedenktijd gaat in op de dag nadat de consument, of een vooraf door de consument aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het product heeft ontvangen, of:
- als de consument in eenzelfde bestelling meerdere producten heeft besteld: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, het laatste product heeft ontvangen. De ondernemer mag, mits hij de consument hier voorafgaand aan het bestelproces op duidelijke wijze over heeft geïnformeerd, een bestelling van meerdere producten met een verschillende levertijd weigeren.
- als de levering van een product bestaat uit verschillende zendingen of onderdelen: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, de laatste zending of het laatste onderdeel heeft ontvangen;
- bij overeenkomsten voor regelmatige levering van producten gedurende een bepaalde periode: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, het eerste product heeft ontvangen.
Bij diensten en digitale inhoud die niet op een materiële drager is geleverd:
1. De consument kan een dienstenovereenkomst en een overeenkomst voor levering van digitale inhoud die niet op een materiële drager is geleverd gedurende 14 dagen zonder opgave van redenen ontbinden. De ondernemer mag de consument vragen naar de reden van herroeping, maar deze niet tot opgave van zijn reden(en) verplichten.
2. De in lid 3 genoemde bedenktijd gaat in op de dag die volgt op het sluiten van de overeenkomst.
Verlengde bedenktijd voor producten, diensten en digitale inhoud die niet op een materiële drager is geleverd bij niet informeren over herroepingsrecht:
1. Indien de ondernemer de consument de wettelijk verplichte informatie over het herroepingsrecht of het modelformulier voor herroeping niet heeft verstrekt, loopt de bedenktijd af twaalf maanden na het einde van de oorspronkelijke, overeenkomstig de vorige leden van dit artikel vastgestelde bedenktijd.
2. Indien de ondernemer de in het voorgaande lid bedoelde informatie aan de consument heeft verstrekt binnen twaalf maanden na de ingangsdatum van de oorspronkelijke bedenktijd, verstrijkt de bedenktijd 14 dagen na de dag waarop de consument die informatie heeft ontvangen.
Verplichtingen van de consument tijdens de bedenktijd
1.Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts uitpakken of gebruiken in de mate die nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van het product vast te stellen. Het uitgangspunt hierbij is dat de consument het product slechts mag hanteren en inspecteren zoals hij dat in een winkel zou mogen doen.
2. De consument is alleen aansprakelijk voor waardevermindering van het product die het gevolg is van een manier van omgaan met het product die verder gaat dan toegestaan in lid 1.
3. De consument is niet aansprakelijk voor waardevermindering van het product als de ondernemer hem niet voor of bij het sluiten van de overeenkomst alle wettelijk verplichte informatie over het herroepingsrecht heeft verstrekt.
Uitoefening van het herroepingsrecht door de consument en kosten daarvan
1. Als de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, meldt hij dit binnen de bedenktermijn door middel van het modelformulier voor herroeping of op andere ondubbelzinnige wijze aan de ondernemer.
2. Zo snel mogelijk, maar binnen 14 dagen vanaf de dag volgend op de in lid 1 bedoelde melding, zendt de consument het product terug, of overhandigt hij dit aan (een gemachtigde van) de ondernemer. Dit hoeft niet als de ondernemer heeft aangeboden het product zelf af te halen. De consument heeft de terugzendtermijn in elk geval in acht genomen als hij het product terugzendt voordat de bedenktijd is verstreken.
3. De consument zendt het product terug met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking, en conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
4. Het risico en de bewijslast voor de juiste en tijdige uitoefening van het herroepingsrecht ligt bij de consument.
De consument draagt de rechtstreekse kosten van het terugzenden van het product. Als de ondernemer niet heeft gemeld dat de consument deze kosten moet dragen of als de ondernemer aangeeft de kosten zelf te dragen, hoeft de consument de kosten voor terugzending niet te dragen.
5. De consument draagt geen kosten voor de volledige of gedeeltelijke levering van niet op een materiële drager geleverde digitale inhoud, indien:
- hij voorafgaand aan de levering ervan niet uitdrukkelijk heeft ingestemd met het beginnen van de nakoming van de overeenkomst voor het einde van de bedenktijd;
- hij niet heeft erkend zijn herroepingsrecht te verliezen bij het verlenen van zijn toestemming; of
de ondernemer heeft nagelaten deze verklaring van de consument te bevestigen.
6. Als de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, worden alle aanvullende overeenkomsten van rechtswege ontbonden.
Verplichtingen van de ondernemer bij herroeping
1. Als de ondernemer de melding van herroeping door de consument op elektronische wijze mogelijk maakt, stuurt hij na ontvangst van deze melding onverwijld een ontvangstbevestiging.
2. De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt.
3. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
4. Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.
Uitsluiting herroepingsrecht
De ondernemer kan de navolgende producten en diensten uitsluiten van het herroepingsrecht, maar alleen als de ondernemer dit duidelijk bij het aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de overeenkomst, heeft vermeld:
1. Producten of diensten waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft en die zich binnen de herroepingstermijn kunnen voordoen;
2. Overeenkomsten die gesloten zijn tijdens een openbare veiling. Onder een openbare veiling wordt verstaan een verkoopmethode waarbij producten, digitale inhoud en/of diensten door de ondernemer worden aangeboden aan de consument die persoonlijk aanwezig is of de mogelijkheid krijgt persoonlijk aanwezig te zijn op de veiling, onder leiding van een veilingmeester, en waarbij de succesvolle bieder verplicht is de producten, digitale inhoud en/of diensten af te nemen;
3. Dienstenovereenkomsten, na volledige uitvoering van de dienst, maar alleen als:
- de uitvoering is begonnen met uitdrukkelijke voorafgaande instemming van de consument; en
- de consument heeft verklaard dat hij zijn herroepingsrecht verliest zodra de ondernemer de overeenkomst volledig heeft uitgevoerd;
4. Pakketreizen als bedoeld in artikel 7:500 BW en overeenkomsten van personenvervoer;
5. Dienstenovereenkomsten voor terbeschikkingstelling van accommodatie, als in de overeenkomst een bepaalde datum of periode van uitvoering is voorzien en anders dan voor woondoeleinden, goederenvervoer, autoverhuurdiensten en catering;
6. Overeenkomsten met betrekking tot vrijetijdsbesteding, als in de overeenkomst een bepaalde datum of periode van uitvoering daarvan is voorzien;
7. Volgens specificaties van de consument vervaardigde producten, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn;
8. Producten die snel bederven of een beperkte houdbaarheid hebben;
9. Verzegelde producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling na levering is verbroken;
10. Producten die na levering door hun aard onherroepelijk vermengd zijn met andere producten;
11. Alcoholische dranken waarvan de prijs is overeengekomen bij het sluiten van de overeenkomst, maar waarvan de levering slechts kan plaatsvinden na 30 dagen, en waarvan de werkelijke waarde afhankelijk is van schommelingen van de markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;
12. Verzegelde audio-, video-opnamen en computerprogrammatuur, waarvan de verzegeling na levering is verbroken;
Kranten, tijdschriften of magazines, met uitzondering van abonnementen hierop;
13. De levering van digitale inhoud anders dan op een materiële drager, maar alleen als:
- de uitvoering is begonnen met uitdrukkelijke voorafgaande instemming van de consument; en
- de consument heeft verklaard dat hij hiermee zijn herroepingsrecht verliest.
Ons retour adres:
Lunenburg BV
T.a.v. Retouren
Rijksweg 69
5391 LJ NULAND
Garantie
Bij Lunenburg ben je verzekerd van de beste service. Wij adviseren en informeren je uitgebreid bij jouw aankoop en blijven ook daarna voor je klaar staan. Heb je vragen of is er iets niet goed met jouw product? Geen probleem, Lunenburg zorgt altijd voor een oplossing!
Wettelijke garantie
Bij aanschaf van een product heb je recht op wettelijke garantie en mag je ervan uitgaan dat het product geschikt is voor normaal gebruik. Bij Lunenburg krijg je een deugdelijk apparaat en wij zijn aansprakelijk als het product defect is. Het is echter wel belangrijk dat je zorgvuldig met jouw aankoop omgaat.
In de volgende gevallen vervalt de wettelijke garantie:
- Defect of beschadigd door opzet
- Normale slijtage
- Ondeskundig gebruik
- Reparatie door derden
- Onjuist of geen onderhoud
Maar ook in deze gevallen kun je bij Lunenburg terecht voor hulp en advies.
Fabrieksgarantie
Veel fabrikanten bieden 1 of 2 jaar garantie na aankoop. Valt een reparatie onder de voorwaarden van de fabrieksgarantie en is het defect te wijten aan het product zelf? Dan brengen wij geen kosten in rekening voor reparatie of vervanging. De reparatie wordt uitgevoerd door Lunenburg of door de servicedienst van het merk.
Fabrieksgarantie en eventuele andere garanties doen geen afbreuk aan de wettelijke garantie.
DOA
De DOA-regeling (Dead on Arrivel) is een regeling die wordt gehanteerd door Lunenburg. Deze regeling houdt in dat als een nieuw gekocht elektronisch apparaat bij levering niet functioneert en niet door de klant zelf is beschadigd, Lunenburg het apparaat zal vervangen door een nieuw exemplaar.
Lunenburg PlusService
Bij Lunenburg bieden wij je ook de mogelijkheid om extra garantie af te sluiten met onze Lunenburg Plus-service. Hiermee ben je verzekerd van nog meer zekerheid en extra garantie op jouw aankoop. Zo kun je onbezorgd genieten van jouw product.
Klachten en geschillen
Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons
opnemen via het contactformulier. Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van jouw klacht
een inhoudelijke reactie. Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet
uit? Dan kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Witgoed abonnementen
Witgoed abonnement - Algemeen
We bieden momenteel uitsluitend abonnementen aan op wasmachines en warmtepompdrogers.
Nee, Lunenburg blijft eigenaar van het product gedurende de duur van het abonnement. Een abonnement is geen manier om af te betalen in termijnen, maar je betaalt huur aan Lunenburg. Na de eerste 12 maanden is het wel mogelijk om het product over te kopen. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.
Nee. Een wasmachine lease je zonder BKR-registratie. We gebruiken je gegevens uitsluitend voor het uitvoeren van de acceptatietoets.
Een abonnement heeft verschillende voordelen. Je betaalt een vast bedrag per maand en hebt een apparaat dat het altijd doet. Ook heb je 14 dagen tevredenheidsgarantie. Na één jaar zeg je het abonnement maandelijks op. Ga je verhuizen? Dan zetten wij het product voor je neer in je nieuwe woning.
Lunenburg wil het voor klanten makkelijker maken om voor een vast bedrag per maand een goed apparaat in huis te hebben. Handig, als je oude product kapot is en je een nieuwe nodig hebt.
Voorlopig is het alleen mogelijk om een abonnement af te sluiten voor particulieren.
Neem contact op via info@lunenburg.nu of via 073 – 532 2332. Wij doen ons best om je apparaat zo snel mogelijk te repareren. Als dat niet lukt, zorgen we voor een vervangend product. Dit doen we binnen een tijdsbestek van 48 uur.
Witgoed abonnement - Aanbod
Nee, je krijgt een product in nieuwstaat.
We bieden abonnementen aan voor wasmachines en warmtepompdrogers.
Witgoed abonnement - Voor wie
Nee, het is alleen mogelijk om een abonnement af te sluiten voor jezelf. Je moet 18 jaar of ouder zijn voor het afsluiten van een abonnement.
Je sluit maximaal één abonnement per productgroep af. Je kan bijvoorbeeld niet 2 wasmachine abonnementen tegelijk afsluiten, maar wel één wasmachine en één wasdroger abonnement.
Voor een Lunenburg abonnement ben je minimaal 18 jaar.
Witgoed abonnement - Privacy
Om fraude te voorkomen, werkt Lunenburg samen met Focum. Via deze partner weten wij of je aan de maandelijkse betaalverplichting voldoet. Wanneer je in het betaalproces je gegevens invult, checkt Focum deze automatisch.
Nee, we gebruiken je gegevens alleen voor de acceptatietoets bij Focum en verstrekken deze nooit aan andere partijen.
Witgoed abonnement - Betaling
Als je een product met een abonnement bestelt, betaal je eerst de eenmalige kosten. Deze eenmalige kosten kan variëren tussen € 49,- en €100,-. Daarna betaal je een vast bedrag per maand via automatische incasso. De hoogte van het maandbedrag verschilt per product. Rond de 29e van iedere maand schrijven we de abonnementskosten van je rekening af. Je betaalt altijd een maand vooruit.
Je betaalt de eerste keer alleen eenmalige kosten. Deze variëren van € 49,- tot € 100,- (afhankelijk van het product). Daarna schrijven we het maandbedrag iedere maand automatisch af.
Je betaalt deze om je abonnement bij Lunenburg te activeren. Deze variëren van € 49,- tot € 100,-(afhankelijk van het product). Het product blijft van Lunenburg.
Witgoed abonnement - Bezorging
Bij het afrekenen kies je zelf een bezorgdatum.
Ja. We bezorgen en plaatsen je product en sluiten dit gratis aan.
Je oude witgoed product nemen we mee vanaf de plek waar dit nu staat.
Witgoed abonnement - Tijdens het abonnement
Als het product kapot gaat kun je contact opnemen met de klantenservice. Wij zorgen dan dat deze binnen 48 uur kosteloos gerepareerd of vervangen wordt. Zonder zorgen over garantietermijnen en reparatiekosten.
Je mag de overeenkomst binnen 14 dagen stopzetten, zonder een reden op te geven. Na 12 maanden is het mogelijk om je abonnement maandelijks kosteloos op te zeggen. Wil je het abonnement eerder stopzetten? Dan betaal je de resterende maanden. Wij halen het product gratis bij je op.
Na 12 maanden is het mogelijk om je abonnement maandelijks kosteloos op te zeggen. Stop je het abonnement eerder, dan betaal je de overige maanden. Je mag de overeenkomst ook binnen 14 dagen stopzetten, zonder een reden op te geven. Wij halen het product gratis bij je op.
Geen zorgen. Als je gaat verhuizen, dan kunnen wij je witgoed product gratis met je mee verhuizen. Dit doen we maximaal 1 keer per 2 jaar. Neem contact op met de klantenservice om een afspraak te maken voor het ophalen op je oude adres en bezorgen op je nieuwe adres.
Witgoed abonnement - Na het abonnement
Je zegt je abonnement na 12 maanden eenvoudig op via onze klantenservice. De opzegtermijn is één maand. Kosteloos opzeggen kan ook tijdens de tevredenheidsgarantie. Deze periode duurt tot 14 dagen na het afsluiten van je abonnement. Daarna loopt het contract en kun je deze niet opzeggen. Als je dit toch wil, betaal je alsnog de resterende maanden. Tijdens de looptijd kan je je contract wel overdragen aan iemand anders via info@lunenburg.nu of telefonisch via 073 – 532 2332.
Ja, na 12 maanden is het mogelijk om het product van Lunenburg te kopen. Bel naar de klantenservice en vraag om een koopoptie. Je bent natuurlijk niet verplicht om het aanbod te accepteren.
Lunenburg haalt het apparaat gratis bij je op en verwerkt het op een milieuvriendelijke manier.